Kto nič nerobí, nič nepokazí. No my toho robíme ozaj veľa a tak, aj keď naše procesy fungujú ako dobre vyladený stroj, môže sa stať, že kde-tu, občas niečo zaškrípe. Ak takýto zvuk náhodou započujete, netreba sa ľakať. Mysleli sme na všetko a tak v prípade, že bude s vašou objednávkou niečo v neporiadku, máme pripravené jednoduché a rýchle riešenia, ktoré nám umožnia v súlade s trhovníkom nájsť riešenie, ktoré bude vyhovovať obom.

Helpdesk

Pre akékoľvek otázky ohľadom reklamácií prosím kontaktujte náš helpdesk tu. Budeme sa snažiť výjsť Vám maximálne v ústrety. Ak máte u nás vytvorené konto, prihláste sa a reklamácia tovaru bude ešte jednoduchšia. Po prihlásení sa je Helpdesk dostupný priamo pod vaším účtom, prípadne môžete tovar reklamovať priamo zo zoznamu objednávok.

Záruka na tovary

Potraviny, ktoré sa rýchlo kazia, ako mäso, mlieko, ovocie a zeleninu treba reklamovať do 60 minút. Ostatný potravinový nákup do 24 hod. Na iný nepotravinový tovar (so zákonnymi výnimkami) sa vzťahuje 14 dňová lehota, v rámci ktorej, je možné zakúpený tovar vrátiť  bez udania dôvodu, avšak v pôvodnom, nepoškodenom obale a bez známok používania.

Tovar na váhu

Niektoré produkty trhovníkov nie sú kalibrované (napríklad výborné syry od KNIP, alebo mäso od EKO PRODUKT). To znamená, že takýto tovar je individuálne balený a vážený u predajcu po zadaní Vašej objednávky a konkrétne balenia môžu mať rôznu váhu, preto je uvedená váha produktu len orientačná. Pred dodaním každého tovaru prebieha kontrola prípadných rozdielov voči Vašej objednávke. Všetky preplatky za nedodanú váhu Vám automaticky vrátime na Vašu platobnú kartu, spravidla to trvá 2 - 4 dni:

 

Reklamačný poriadok

Kompletný reklamačný poriadok nájdete v našich Všeobecných obchodných podmienkach.